عنوانمقاله: اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار
قالب بندی: PDF
قیمت: رایگان
شرح مختصر: ارتباط با مشتریان بسیار اهمیت دارد. همه کارکنان برای بهبود کارهای خود نیاز دارند تا اصول ارتباطات و مشتری مداری را بفهمند و از آن استفاده کنند. در محیط رقابتی بازار، اهمیت دادن به مشتریان باعث افزایش درآمد و سود میشود. در صنعت خدمات، توجیه اربابرجوع و تبیین قانونی مشتری مداری اهمیت دارد. در فروش، مهم است که مشتریمداری و احترام به انسانیت رعایت شود.
فهرست:
مفهوم مشتری
نگرشهای مختلف نسبت به مشتری
انواع مشتریان
نیازهای مشتریان
روشهای بهبود مشتریمداری در شرکتها
قانون طلایی مشتری مداری
مشتری داور طلایی و نامرئی
روشهای جلب مشتری
تبلیغات و اطلاعرسانی
راههای ارزان برای شناسایی مشتریان
مدیریت خدمات مشتری
ارزش مشتری
دانلود رایگان مقاله اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار
فرستنده: مهدی خزایی
حجم فایل: 1,150 کیلوبایت