دانلود رایگان مقاله اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎

عنوانمقاله: اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎

قالب بندی: PDF

قیمت: رایگان

شرح مختصر: ارتباط با مشتریان بسیار اهمیت دارد. همه کارکنان برای بهبود کارهای خود نیاز دارند تا اصول ارتباطات و مشتری مداری را بفهمند و از آن استفاده کنند. در محیط رقابتی بازار، اهمیت دادن به مشتریان باعث افزایش درآمد و سود می‌شود. در صنعت خدمات، توجیه ارباب‌رجوع و تبیین قانونی مشتری مداری اهمیت دارد. در فروش، مهم است که مشتری‌مداری و احترام به انسانیت رعایت شود.

فهرست:

مفهوم مشتری

نگرش‌های مختلف نسبت به مشتری

انواع مشتریان

نیازهای مشتریان

روش‌های بهبود مشتری‌مداری در شرکت‌ها

قانون طلایی مشتری مداری

مشتری داور طلایی و نامرئی

روش‌های جلب مشتری

تبلیغات و اطلاع‌رسانی

راه‌های ارزان برای شناسایی مشتریان

مدیریت خدمات مشتری

ارزش مشتری

دانلود رایگان مقاله اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎

فرستنده: مهدی خزایی

حجم فایل: 1,150 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

سایت منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا