عنوان مقاله : بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین
قالب بندی : word
قیمت : رایگان
شرح مختصر : هدف از این پژوهش، بررسی تاخیر در پروازها و نقش آن بر سطح رضایت مسافران به عنوان مشتریان است. در این مقاله، تاخیر در پرواز به صورت معمول و با تفکیک علل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای کاهش این تاخیرها و افزایش رضایت مسافران معرفی شده است. در این تحقیق، تاخیرهای پروازی به عنوان فرصتی نیز بررسی میشود تا بتوان از آن بهترین استفاده را برای بهبود خدمات ارائه داد.
محتوای این مقاله از منابع کتابخانهای، منابع آنلاین، پرسشنامهها و لیست پروازهای فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی تهران جمعآوری شده است. پرسشنامهها به تصادف در آژانسهای هواپیمایی شهر زاهدان توزیع شده است؛ این پرسشنامهها شامل سوالاتی درباره نظرات مسافران در مورد تاخیر پروازی هستند. همچنین با استفاده از لیست پروازها در فرودگاههای مورد نظر، متوسط تاخیر پروازی در یک ماه مشخص شده است.
کلمات کلیدی: تاخیر پرواز، رزرو بلیط هواپیما، تاخیر هواپیما، جریمه بلیط هواپیما، افزایش نرخ بلیط هواپیما، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، صنعت هوانوردی، جبران خسارت مسافر، مسافران داخلی، مسافران خارجی، پروازهای لغو شده، پروازهای کنسل شده، بلیط هواپیما، مجید جنگی زهی
دانلود رایگان مقاله بررسی تاثیر تاخیرهای پروازی به تفکیک علل بر رضایتمندی مسافرین
فرستنده :
مجید جنگی زهی
حجم فایل :
272 کیلوبایت