عنوان مقاله : بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن
قالب بندی : Word
قیمت : رایگان
شرح مختصر : در این تحقیق، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن بررسی شده است. بخواهیم درک کنیم که آیا ارتباطی بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ بنابراین، 385 پرسشنامه به صورت تصادفی بین افرادی که در یکی از مناطق شهر تهران فعالیت دارند و خانوادههایشان توزیع شد. از این تعداد، 358 پرسشنامه تحت تحلیل SPSS قرار گرفتند. نتایج نشان دادند که وجود همبستگی معنیداری در سطح 01/0 با مقدار 646/0 بین این دو متغیر اصلی وجود دارد. این نتیجه نشان میدهد که با افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، رضایت مشتریان نیز افزایش مییابد. تحلیلهای آماری نشان میدهند که اولویتبندی در ابعاد رضایت مشتری شامل معیارهای حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، کیفیت واقعی محصول، محیط و هزینه قرار دارد. همچنین، اولویتبندی در ابعاد ارزش ویژه برند شامل معیارهای آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند است. همه فرضیههای فرعی تایید شدند. یافتهها نشان میدهند که ویژگیهای جمعیتی نیز با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند قابل توجه هستند. نتایج رگرسیون نشان میدهند که 38% از تغییرات رضایت مشتری توسط خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، و کیفیت ادراک شده توجیه میشود و سایر متغیرها دارای تاثیر میباشند.
فهرست :
چکیده
مقدمه
ادبیات موضوعی پژوهش
آگاهی از برند
کیفیت ادراک شده خدمات
وفاداری به برند
تداعی برند یا برداشت از برند
هدف پژوهش
متغیرهای پژوهش
فرضیه های پژوهش
روش اجرای پژوهش
یافتههای پژوهش
نتیجهگیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ
دانلود رایگان مقاله بررسی رابطه ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان
فرستنده : جواد فقیهی پور
حجم فایل : 75 کیلوبایت