دانلود رایگان مقاله بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

 

عنوان مقاله: بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

قالب بندی: Word

قیمت: رایگان

توضیح مختصر: برندینگ یعنی ایجاد نام و شناسه برای کسب و کار یا سازمان. این مطلب اهمیت دارد زیرا باعث جلب توجه مشتریان شما می‌شود و باعث افزایش شناخت برای تولیدات یا خدمات شما می‌شود.

برند سازی به عنوان استراتژی بازاریابی، شما را از رقبا متمایز می‌کند و انتظارات مشتریان را برآورده می‌کند. ارزش و کیفیت محصول، تعامل با مشتریان و ایجاد رضایت آنها نقش مهمی در برندینگ دارد. با استفاده از برندینگ، مخاطبان همیشه شما را به یاد خواهند داشت.

موارد مورد بررسی:

برندینگ و اصول آن

سایمون آنهولت

نظریه برند ملی

گردشگری

سرمایه گذاری

بازاریابی میراث جهانی – چالش‌ها و فرصت‌ها تاج محل هندوستان

بازاریابی مکان‌های دیدنی میراث جهانی

گردشگری در آگرا و تاج محل

شگفتی‌های هندوستان

مسائل آتی و چالش‌ها در بازاریابی تاج محل

دانلود رایگان مقاله بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

فرستنده:
مهسا حیدری

حجم فایل:
144 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

لینک منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا