عنوان مقاله: بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی
قالب بندی: Word
قیمت: رایگان
توضیح مختصر: برندینگ یعنی ایجاد نام و شناسه برای کسب و کار یا سازمان. این مطلب اهمیت دارد زیرا باعث جلب توجه مشتریان شما میشود و باعث افزایش شناخت برای تولیدات یا خدمات شما میشود.
برند سازی به عنوان استراتژی بازاریابی، شما را از رقبا متمایز میکند و انتظارات مشتریان را برآورده میکند. ارزش و کیفیت محصول، تعامل با مشتریان و ایجاد رضایت آنها نقش مهمی در برندینگ دارد. با استفاده از برندینگ، مخاطبان همیشه شما را به یاد خواهند داشت.
موارد مورد بررسی:
برندینگ و اصول آن
سایمون آنهولت
نظریه برند ملی
گردشگری
سرمایه گذاری
بازاریابی میراث جهانی – چالشها و فرصتها تاج محل هندوستان
بازاریابی مکانهای دیدنی میراث جهانی
گردشگری در آگرا و تاج محل
شگفتیهای هندوستان
مسائل آتی و چالشها در بازاریابی تاج محل
دانلود رایگان مقاله بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی
فرستنده:
مهسا حیدری
حجم فایل:
144 کیلوبایت