برنامه ریزی استراتژیک
عنوان مقاله: برنامه ریزی استراتژیک شرکت اگزوز خودرو نیشابور
قالب بندی: Word
قیمت: رایگان
شرح مختصر: شرکت اگزوز خودرو خراسان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های اگزوز خودرو در ایران است. آنها به عنوان تامین کننده اصلی انواع اگزوز محصولات ایرانخودرو از شرکت های تابعه گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران محسوب میشوند. شرکت با استراتژی تولید ناب و خط مشی مبتنی بر رقابت پذیری و نگرش آرمانی تولید در کلاس جهانی فعالیت میکند و با بکارگیری سیستمهای مدیریت کیفیت و اخذ استانداردهای جهانی، در حوزه صنعت خودرو پیشرفت کرده است.
با توجه به رشد صنعت خودروسازی در ایران، شرکت از مشهد به نیشابور منتقل شده و به عنوان شرکت مستقل اگزوز خودرو خراسان ثبت شده است. شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن اگزوز سازی، ظرفیت تولید خود را افزایش داده و از صد هزار قطعه اگزوز در سال ۷۳ به دو میلیون قطعه در سال ۸۳ رسیده است. این ظرفیت تا سه میلیون قطعه در سال ۸۵ افزایش یافته است. همچنین، شرکت دارای هشت مدیر و حدود ۴۲۱ کارمند است که در اداری و تولیدی آن مشغول به کار هستند.
فلسفه وجودی یک سازمان در ماموریت آن نهفته است. هر سازمان برای رفع یک نیاز ایجاد میشود و هدف آن رفع آن نیاز است. بنابراین، قبل از هر اقدامی باید مشخص شود که چه نیازهایی منجر به تشکیل سازمان شدهاند.
فهرست:
تاریخچه شرکت
معرفی شرکت
محصولات شرکت
مواد اولیه
چارت سازمانی شرکت
فرایند برنامه ریزی استراتژیک
طراحی و تدوین استراتژیهای تجاری
رسالت چیست؟
رسالت شرکت اگزوز خودرو خراسان
چشم انداز شرکت اگزوز خودرو خراسان
ماموریت سازمان چیست؟
بیانیه ماموریت شرکت اگزوز خودرو خراسان
اهداف بلندمدت شرکت اگزوز خودرو خراسان تا سال ۱۴۰۰
ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت
ماتریس SWOT شرکت
ماتریس داخلی و خارجی
دانلود رایگان مقاله برنامه ریزی استراتژیک شرکت اگزوز خودرو نیشابور
فرستنده: نامشخص
حجم فایل: 1,040 کیلوبایت