عنوان مقاله: برند یا نام تجاری
قالب بندی: پاورپوینت
قیمت: رایگان
شرح مختصر: هر شرکتی ارزش زیادی در نام و نشان تجاری خود دارد. ارزش برند هر سال توسط موسسات معتبر بررسی می شود. اما برای شرکتها، اهمیت این ارزش در نگرش مشتریان بسیار بالا است. تحقیق حاضر به ارزش برند از دیدگاه مشتریان میپردازد، که شامل عواملی نظیر تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند میشود. وفاداری به برند بیشترین تأثیر را بر ارزش برند دارد.
فهرست:
چکیده
برند
برندینگ
موارد استفاده از برند
نامگذاری برند
اهمیت برند برای مشتریان
روشهای برند سازی
علل شکنندگی برند
وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری
مدیریت برند
پنجمین p بازاریابی
بررسی رتبه برندهای برتر دنیا
دانلود رایگان مقاله برند یا نام تجاری
فرستنده: مهدی اطهری
حجم فایل: 1,340 کیلوبایت