عنوان مقاله: تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات
قالب بندی: Word
قیمت: رایگان
شرح مختصر: این مقاله درباره تأثیر رفتارهای شهروندی کارکنان بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری است. تحقیق نشان میدهد که رابطه بین رفتار شهروندی و کیفیت خدمات چگونه است و هدف آن بررسی ابعاد رفتار شهروندی کارکنان بر کیفیت خدمات بانک پاسارگاد و تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان است. روش گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه و تجزیه و تحلیل آن با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. نتایج نشان میدهند که رضایت شغلی، اعتماد مدیریت، و فعالیتهای مفید خارج از وظایف، تأثیر مثبتی بر کیفیت خدمات دارند.
آیا رضایت شغلی به نوع دوستی مرتبط است؟
آیا رضایت شغلی به جوانمردی مرتبط است؟
آیا رضایت شغلی به آداب مدنی مرتبط است؟
آیا اعتماد به نوع دوستی مرتبط است؟
آیا اعتماد به آداب مدنی مرتبط است؟
آیا اعتماد به جوانمردی مرتبط است؟
آیا نوع دوستی به کیفیت خدمات مرتبط است؟
آیا آداب مدنی به کیفیت خدمات مرتبط است؟
آیا جوانمردی به کیفیت خدمات مرتبط است؟
کلمات کلیدی: صنعت بانکداری، رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان، رفتار شهروندی و کیفیت خدمات، رضایت شغلی، اعتماد مدیریت، فعالیتهای مفید خارج از وظایف، روش گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل آماری، رضایت مندی شغلی کارکنان، مشتری مداری، کیفیت خدمات در بانک، نقش بازاریان در رضایت مشتریان، اصول مدیریت کیفیت
دانلود رایگان مقاله تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات
فرستنده:
پروژه دات کام
حجم فایل:
48 کیلوبایت