مهما در مدیریت: خلاقیت
عنوان مقاله: خلاقیت در مدیریت
قالب بندی: Word, PDF
قیمت: رایگان
توضیحات: خلاقیت در مدیریت شامل سه بخش است: تخصص، تفکر خلاق و انگیزش. این مهارتها میتوانند کمک کننده برای پیشرفت و توسعه سازمان باشند. امروزه، با تحولات روزافزون در جهان، استفاده از خلاقیت توسط مدیران و افزایش انگیزه کارکنان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
خلاقیت به معنای ارایه ایدههای نوآورانه جهت بهبود سازمان و ایجاد نوآوری است. این میتواند منجر به بهبود خدمات، کاهش هزینهها، بهبود کارایی، افزایش رقابت، و ایجاد انگیزه در کارکنان بشود. نقش مدیر در تشویق و پرورش خلاقیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
با آموزش و ترویج مهارتهای خلاقیت، میتوانیم بهبودی در جوامع خود و به ارتقای سطح زندگی افراد بپردازیم.
فهرست:
1. مقدمه
2. تعریف خلاقیت
3. نوآوری
4. تأثیر فرهنگ سازمانی بر نوآوری
5. ویژگیهای افراد خلاق
6. فرصتهای خلاقیت
7. اهمیت خلاقیت و نوآوری
8. ویژگیهای یک سازمان خلاق
9. کار گروهی
10. خلاقیت در گروهها
11. تکنیکهای تحرک ذهنی
12. نتیجهگیری
دانلود رایگان مقاله درباره خلاقیت در مدیریت
ارسال شده توسط:
پروژه دات کام
حجم فایل:
340 کیلوبایت