عنوان مقاله : سرآمدی سازمان چگونه بوجود میآید
قالب بندی: word
قیمت : رایگان
شرح مختصر : سرآمدی سازمان یعنی بهبود پیوسته با برنامهریزی، ارزیابی و اصلاحات مداوم.
برای تغییر و بهبود، ابتدا باید مشکلات وضعیت کنونی شناسایی شوند، به این مرحله عارضه خوانده میشود. استفاده از الگوی EFQM به عنوان راهنمایی برای رشد و سرآمدی بحث شده است.
همانند بدن انسان، سازمان نیز نیازمند تشخیص دقیق معضلات است. مشابه آزمایشات کامل بدن، شناسایی دقیق مسائل سازمان میتواند بهبود را تسریع بخشد.
مدلهای مختلفی برای تعالی سازمان وجود دارد که برای برنامهریزی و ارزیابی استفاده میشوند. انجام عارضهیابی اولین گام برای آمادهسازی به سوی تعالی است.
فهرست :
– عارضهیابی سریع و سطحی
– عارضهیابی دقیق و تفضیلی
– اثربخشی (انجام کارهای درست)
– نوآوری
– قابلیت انعطاف
– کیفیت زندگی کاری شرکت
– سودآوری
– مسئولیت اجتماعی
– الگو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP
– نظام مدیریت کیفیت
– هرم عملکرد
– نظام کارت امتیازی متوازن (BSC)
– فرآیند کسب و کار
– چارچوب مدل و استیپل
– روش تحلیل ذینفعان
– نظام مدیریت بر مبنای هدف
– نظام مدیریت کیفیت جامع
– روش مالکوم بالدریج
– مدل تعالی سازمان (EFQM)
– مدل تعالی و الگوی سرآمدی سازمانی السیتکس
– فرآیند ارزیابی عملکرد
– استانداردگذاری و تعیین وضعیت مطلوب هر شاخص
– ابلاغ و اعلان انتظارات و شاخصها به ارزیابیشونده
دانلود رایگان مقاله سرآمدی سازمان چگونه بوجود میآید؟
فرستنده :
لقمان پاکروان
حجم فایل :
43 کیلوبایت