عنوان مقاله: سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و سیستمهای ترمز ABS و EBD
قالب بندی: Word
قیمت: رایگان
شرح مختصر: زمانی که موتورهای احتراق داخلی در خودروها معمولی شدند، طراحان خودروها به طراحی سیستمهای تعلیقی که به نیازهای مشتریان پاسخ دهند، اهمیت زیادی دادند. یکی از اصولیترین عوامل برای راحتی سوارندگان، جلوگیری از انتقال ارتعاشات محیط خارجی به آنهاست. برای اینکه این ارتعاشات به دلایل مختلفی مثل ترمز کردن، رانندگی در پیچ و ناهمواریهای جاده، به چرخهای خودرو منتقل نشوند، سیستم تعلیق ضروری است.
برای دانلود رایگان مقاله سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD، اینجا کلیک کنید.
فرستنده: غلامرضا کرمیان
حجم فایل: 3,440 کیلوبایت