دانلود رایگان مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری‎

عنوان مقاله : عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری‎

قالب بندی: PDF

قیمت: رایگان

شرح مختصر: برند یکی از دارایی‌های ارزشمند هر شرکت است. ارزش ویژه برند هر سال توسط موسسات بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود. اما برای شرکت‌ها، ارزش برند از دیدگاه مشتریان بسیار اهمیت دارد زیرا موفقیت شرکت وابسته به مشتریان آن است. مطالعه حاضر به بررسی عواملی که بر ارزش ویژه برند تأثیر می‌گذارند از دیدگاه مشتری با استفاده از مدل آکر انجام شده است که شامل تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می‌باشد. نتایج نشان می‌دهد که تمامی این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند تأثیرگذار هستند و این عوامل به واسطه وفاداری به برند به صورت غیرمستقیم نیز بر ارزش ویژه برند تأثیر دارند. از بین این عوامل، وفاداری به برند بیشترین تأثیر را دارد.

فهرست:

چکیده

مقدمه

بیان مسئله و اهمیت آن

ارزش ویژه نام و نشان تجاری

رویکردهای محاسبه‌ای ارزش ویژه نام و نشان تجاری

رویکرد مبتنی بر مشتری

مدل ارزش ویژه نام تجاری دیوید آکر

وفاداری به برند

آگاهی از برند

تداعی برند

کیفیت درک شده

مدل مفهومی

تجزیه و تحلیل

نتیجه‌گیری

دانلود رایگان مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری‎

فرستنده: ولی‌الله جعفری الکامی

حجم فایل: 590 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

سایت منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا