عنوان مقاله: فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
قالب بندی : Word
قیمت : رایگان
شرح مختصر : این مقاله درباره اهمیت برخورد مناسب با مشتری در زمینه بازاریابی صحبت میکند. در این مقاله، موضوعهایی همچون اهمیت مشتری، نحوه برخورد صحیح، منافع مشتری، انتظارات مشتریان و نگاه سازمان به مشتری موردبررسی قرار گرفته است. برخورد با مشتری یکی از مهمترین جنبههای فعالیت در زمینه بازاریابی است؛ زیرا مشتری در میانه برنامهها و استراتژیهای بازاریابی محوری قرار دارد. برای موفقیت در زمینه بازاریابی، کیفیت رفتار و برخورد با مشتریان بسیار حائز اهمیت است. یکی از تعاریف بازاریابی میتواند شامل «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید کالا یا خدمت» باشد. در بازارهای رقابتی امروزی، داشتن برخورد مناسب و نگهداری مشتریان در اولویت قرار دارد. برای حفظ موقعیت در بازار رقابتی، لازم است هر روز اطلاعات خود را درباره مشتریان و نیازهای آنها افزایش داد. این امر برای داشتن مشتریان وفادار و حفظ آنها اهمیت دارد.
مسئله اصلی که باید به آن تمرکز کنیم این است: «چگونه میتوانیم با مشتریان به نحوی برخورد مناسب داشته باشیم که به نتایج مطلوب دست یابیم؟»
فهرست:
چکیده
مقدمه
چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟
شخصیت مناسب
شناخت مناسب
خدمت مناسب
رفتار مناسب
همیشه حق را با مشتری بدانیم
منافع دریافتی از سوی مشتریان
انتظارات مشتری
مشتری راضی – ناراضی – خشنود
ارزش و استراتژی اثربخش
ارتباط مفید با مشتریان
موارد مهم در ارتباط تلفنی
چند نکته دربارهی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی
موضوع شخصی در میان نیست
آدم عصبانی چه میخواهد؟
چه باید کرد؟
چگونه مشتری را آرام کنیم؟
نتیجهگیری
دانلود رایگان مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
فرستنده :
زهرا نوری
حجم فایل :
51 کیلوبایت