عنوان مقاله : مدل های تجارت الکترونیکی E-Commerce
قالب بندی : word
قیمت : رایگان
شرح مختصر : تجارت الکترونیکی به معنای حضور یک شرکت تجاری در اینترنت است. این نوع تجارت امکاناتی مانند خرید و فروش محصولات و حتی مبادله کالا را در سرتاسر وب فراهم میکند. مدل تجارت الکترونیکی یک شرکت تلفیقی از استراتژی، عملکرد، تکنولوژی استفاده شده و ایدئولوژی آن شرکت است. تکنولوژی مورد استفاده میتواند شرکتهای مختلف را که از یک مدل مشترک استفاده میکنند، از یکدیگر متمایز نماید. خرید آنلاین امروزه به عنوان بخشی از زندگی روزمره مردم شناخته میشود که همزمان با محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. بر اساس آمارهای اخیر، حدود 55 میلیون نفر، یعنی 60% از کاربران اینترنت، به صورت آنلاین خرید انجام دادهاند. مدلهای تجارت الکترونیکی با ادغام انجام تراکنشها، امور امنیتی، پرداختهای آنلاین، ذخیرهسازی اطلاعات، و فروشندگان اینترنتی، توانایی فروش کالا و خدمات خود را روی وب دارند و این اعمال میتوانند مبنای تبادلات تجاری مستقیم روی اینترنت باشند.
فهرست :
چکیده
اختصارات
مقدمه
بخش اول
تکنولوژی تجارت
تکنولوژی shopping card
Business to business چیست؟
مدلهای اصلی bb
Business to consumer چیست؟
خصوصیات عمومی bc
مقایسه وهمسنجی bb, bc
کاهش هزینههای تراکنش با bb
بخش سوم
bb system model
supply side bb model
خصوصیات اصلی
نقاط ضعف یک مدل supply chain
bye side bb model
خصوصیات عمده
نقاط ضعف یک مدل bye
مبادلات bb
خصوصیات اصلی
دانلود رایگان مقاله مدل های تجارت الکترونیکی E-Commerce
فرستنده:
آرا جعفری
حجم فایل:
259 کیلوبایت