مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت
قالب بندی: PDF
قیمت: رایگان
شرح مختصر: این مقاله درباره اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان در تجارت B2B است که برای بقای سازمان ها حیاتی است. اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، باعث بهرهوری بیشتر از پتانسیل هر مشتری میشود و هزینه برای جلب مشتریان جدید کمتر از حفظ و رضایتبخشی مشتریان فعلی است. ایران ترانسفو نمونهای است که به اهمیت ارتباط با مراجعهکنندگان توجه زیادی دارد و از اینترنت برای جلب اعتماد آنها استفاده میکند.
فهرست:
مقدمه
اهداف اساسی از انجام تحقیق
استراتژیهای پژوهشی
جامعه آماری
روش نمونهگیری
جدول حجم نمونه
ابزار سنجش و اندازهگیری و جمعآوری دادهها
آلفای کرونباخ برای فرضیات
فرایند سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی
تجزیه و تحلیل دادهها
وضعیت ایران ترانسفو و رضایتمندی مشتریان از این شرکت
میزان رضایتمندی از کیفیت محصول
میزان رضایتمندی از کیفیت خدمات مالی
وفاداری مشتریان
نتیجهگیری و جمعبندی
دانلود رایگان مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت
فرستنده:
مهسا احمدی
حجم فایل: 508 کیلوبایت