عنوان مقاله : مدیریت بازاریابی صنعتی
قالب بندی : PDF, Word
قیمت : رایگان
توضیح :
این مطالعه دربارهی تأثیر طرحهای آموزشی در رفتار خریداران سازمانی صحبت میکند. این مطالعه به بررسی ارتباطات و روابط بین واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند میپردازد. این تحقیق بر اساس مصاحبه با مدیران واحدهای استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی انجام شده است و چندین معنی ضمنی ارائه میشود.
فهرست :
مقدمه
موانع کلی موجود در فرایند خرید
چارچوب و طرحهای ذهنی
پردازش اطلاعات بازار
هویت آموزش گروهی
عملکرد فرایند خرید
نتایج و معانی ضمنی
دانلود رایگان مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی
فرستنده :
پروژه دات کام
حجم فایل :
932 کیلوبایت