دانلود رایگان مقاله نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی‎

 

عنوان مقاله: نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی‎

قالب بندی: PDF

قیمت: رایگان

توضیح: تجارت الکترونیک از ظهورش تاکنون با پیشرفت فناوری‌های جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تغییرات زیادی پیدا کرده است. یکی از تغییرات مهم پس از رشد شبکه‌های اجتماعی، تجارت اجتماعی است که امکانات بسیاری برای کسب و کارها و مشتریان دارد. این نوع تجارت بر اساس ساختار شبکه‌های اجتماعی است که تاثیر بزرگی بر تعاملات بین مشتریان دارد و باعث افزایش مشارکت و تقویت علاقه مشتریان به محصول می‌شود. رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا به مخاطبان خود برسند و از این طریق بازاریابی کنند.

فهرست:

1. چکیده

2. مقدمه

3. تعریف شبکه اجتماعی

4. پیشینه شبکه‌های اجتماعی

5. رسانه‌های اجتماعی برای اهداف تجاری

6. رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی

7. مزایا و معایب بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

8. تفاوت تجارت در شبکه‌های اجتماعی با تجارت الکترونیک

9. چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی

10. نتیجه‌گیری

11. منابع

دانلود رایگان مقاله نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی‎

فرستنده: فاطمه اصغری

حجم فایل: 550 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

سایت منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا