دانلود رایگان مقاله نقش مدیریت در استراتژیهای قیمت گذاری‎

عنوان مقاله: نقش مدیریت در استراتژیهای قیمت‌گذاری

قالب بندی: PDF

قیمت: رایگان

شرح مختصر: با وجود اهمیت عوامل غیرقیمتی در بازاریابی، قیمت همچنان یکی از عوامل مهم بازاریابی است. گاهی کالاهای باکیفیت و ارزان که به دلیل اشتباهات در قیمت‌گذاری، توسط مشتریان انتخاب نمی‌شوند و زیان بزرگی برای شرکت‌ها به همراه دارند. در واقع، مدیریت مالی یک نقش بسیار مهم در شرکت‌ها دارد و در زمینه‌های بودجه‌بندی، تأمین مالی، و ارزیابی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و بازاریابی تأثیرگذار است. امروزه، با پیچیده‌تر شدن بازارهای مالی و نیاز شرکت‌ها به تأمین مالی بین‌المللی، مدیریت مالی بیش از پیش بر تنظیم شرایط و استراتژی بازاریابی تأثیر می‌گذارد. مدیریت مالی در تصمیم‌گیری‌ها و نظارت بر آن تأثیر بسزایی بر بازاریابی استراتژیک دارد. این مقاله به معرفی مسائل مهم در برنامه‌ریزی استراتژیک تعدیل قیمت‌ها، روش‌ها، سیاست‌ها، و استراتژی‌های قیمت‌گذاری می‌پردازد تا با پیچیدگی‌های مواجهه شده، بهترین راه‌حل‌های استراتژیک را برای سازمان ارائه دهد و آن‌ها را بر مبنای پایداری اجرا کند.

فهرست:

1. مقدمه

2. تکنیک‌های قیمت‌گذاری

3. نقش امور مالی سازمان در تدوین استراتژی

4. مفاهیم مهم در استراتژی‌های مالی

5. اهداف مالی

6. ارزیابی و نظارت

7. استراتژی‌های مالی

8. مهندسی مالی

9. مدیریت مالی و رویکرد سازمان به بازاریابی استراتژیک

10. تجزیه و تحلیل

11. نتیجه‌گیری

12. منابع

دانلود رایگان مقاله نقش مدیریت در استراتژیهای قیمت‌گذاری

فرستنده: نعمت یوسفی

حجم فایل: 577 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا