عنوان مقاله: نقش مدیریت در استراتژیهای قیمتگذاری
قالب بندی: PDF
قیمت: رایگان
شرح مختصر: با وجود اهمیت عوامل غیرقیمتی در بازاریابی، قیمت همچنان یکی از عوامل مهم بازاریابی است. گاهی کالاهای باکیفیت و ارزان که به دلیل اشتباهات در قیمتگذاری، توسط مشتریان انتخاب نمیشوند و زیان بزرگی برای شرکتها به همراه دارند. در واقع، مدیریت مالی یک نقش بسیار مهم در شرکتها دارد و در زمینههای بودجهبندی، تأمین مالی، و ارزیابی پروژههای سرمایهگذاری و بازاریابی تأثیرگذار است. امروزه، با پیچیدهتر شدن بازارهای مالی و نیاز شرکتها به تأمین مالی بینالمللی، مدیریت مالی بیش از پیش بر تنظیم شرایط و استراتژی بازاریابی تأثیر میگذارد. مدیریت مالی در تصمیمگیریها و نظارت بر آن تأثیر بسزایی بر بازاریابی استراتژیک دارد. این مقاله به معرفی مسائل مهم در برنامهریزی استراتژیک تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها، و استراتژیهای قیمتگذاری میپردازد تا با پیچیدگیهای مواجهه شده، بهترین راهحلهای استراتژیک را برای سازمان ارائه دهد و آنها را بر مبنای پایداری اجرا کند.
فهرست:
1. مقدمه
2. تکنیکهای قیمتگذاری
3. نقش امور مالی سازمان در تدوین استراتژی
4. مفاهیم مهم در استراتژیهای مالی
5. اهداف مالی
6. ارزیابی و نظارت
7. استراتژیهای مالی
8. مهندسی مالی
9. مدیریت مالی و رویکرد سازمان به بازاریابی استراتژیک
10. تجزیه و تحلیل
11. نتیجهگیری
12. منابع
دانلود رایگان مقاله نقش مدیریت در استراتژیهای قیمتگذاری
فرستنده: نعمت یوسفی
حجم فایل: 577 کیلوبایت