عنوان مقاله : هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی
قالب بندی : word
قیمت : رایگان
توضیحات: این مقاله به تأثیر مثبت هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLIGENCE) بر تصمیمات مهم و کلان سازمانی پرداخته و به جوانب قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایا آن، همراه با روشها و نحوه اجرای آن میپردازد. هوش تجاری به عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی مطرح شده که بر اساس سرعت در تجزیه و تحلیل اطلاعات برای اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند در کسب و کار، در کمترین زمان ممکن تأکید دارد. این مقاله به عنوان یک روش برای تشریح اهداف هوش تجاری، همراه با معرفی تکنیکهای عمومی، مورد بررسی قرار میدهد.
فهرست :
چکیده
مقدمه
تعریف هوش تجاری
مراحل هوش تجاری
کلیات هوش تجاری
ضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمانها
اجزا و مهارتهای لازم برای ارتقای هوشمندی کسب و کار
اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان
تکنیکهای تسهیل تصمیمگیری هوش تجاری
عوامل موثر بر هوش تجاری سازمان
نتیجهگیری
دانلود رایگان مقاله هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی
ارسال کننده: قربانی
حجم فایل: 112 کیلوبایت