عنوان مقاله : دستورالعمل آدیت محصول به روش SQFE
قالب بندی : word 2003, PDF
قیمت : رایگان
شرح مختصر : آدیت محصول به معنای بررسی كیفیت محصول از طریق آزمون محصولات یا قطعاتی است. مقایسه این محصول با استانداردها و توافقات با مشتری، انحرافات را میسنجد. مهمترین هدف این ارزیابی، تعیین انحرافات مشخصات محصول است. این انحرافات بر پایه اهمیت فنی مشخصات، تأثیر آن بر فرایند تولید و تأثیر آن بر مشتری بررسی میشود. آدیت محصول باید بر روی محصولات تازه وارد بازار انجام شود و نباید به عنوان جایگزینی برای بازرسیهای فرایند تولید در نظر گرفته شود. برخی از معیارهای استفاده از آدیت محصول عبارتند از:
– بررسی انطباق نتایج با دادههای ورودی
– اطمینان از یکنواختی تولید
– شناسایی انحرافات و تغییرات
– شناسایی خطرات و ریسکهای ممکن
– واکنش مشتری به محصول
– ارزیابی وضعیت محصول بر اساس نیازمندیهای مشتری
– پاسخ سریع به مشکلات
– کنترل اثربخشی اقدامات اصلاحی
– رعایت مقررات قانونی
دانلود رایگان مقاله پیرامون دستورالعمل آدیت محصول به روش SQFE
فرستنده :
حجم فایل :
156 کیلوبایت