عنوان مقاله: کسب و کار هوشمند
قالب بندی : پاورپوینت
قیمت : رایگان
شرح مختصر : هوش سازماني (که به عنوان کسب و کار هوشمند نیز شناخته میشود) به معنای داشتن دانش جامع از تمام عواملی است که بر کارکرد سازمان تاثیر میگذارند. این شامل داشتن دانش عمیقی از مواردی مانند مشتریان، رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و…) است که بر تصمیمگیری مدیریتی در سازمان تأثیر زیادی دارند. هوش سازمانی به مدیران کمک میکند تا بتوانند در تصمیمگیری درباره تمام عوامل مؤثر بر سازمان و شرکتها موفق عمل کنند. این راهکار به سازمانها کمک میکند تا از طریق گزارشدهی و تحلیل دادهها، عملکردی کارآمد، قطعی و بدون دغدغهها و هزینههای اضافی اجرایی، و بدون تلاش و خطا به دست آورند. امروزه سازمانها به جای ارایهگر پیشین ERP و CRM، به سوی BI حرکت میکنند. آنها به بهینهسازی فرآیندها از طریق ارزیابی و بهبود عملکرد خود و زیرمجموعههایشان میپردازند. سرمایهگذاری در BI در کشورهای پیشتاز و توسعهیافته در حال افزایش است.
فهرست:
هوش سازمانی
نمونه عملی: شرکت تویوتا
باربارا کوپر (مدیر اطلاعات ارشد)
کاربردهای معروف در کسب و کار هوشمند
تهیه گزارشات سازمانی
تحلیلهای چندبعدی
تحلیلها و درخواستهای غیرمعمول
تحلیلهای آماری و دادهکاوی
هشداردهی و ارسال گزارش
انباره دادهها
ویژگیهای انباره دادهها
مراحل اجرایی مرحله استقرار BI
یکپارچهسازی دادهها
مزایا و فواید کسب و کار هوشمند
دانلود رایگان مقاله کسب و کار هوشمند
فرستنده :
هومن عزیزی
حجم فایل :
3,630 کیلوبایت