عنوان پاورپوینت: اصول بازاریابی
قالب بندی : پاورپوینت
قیمت : رایگان
شرح مختصر : ارزش: مفهومی که بازاریابی باید همواره در نظر داشته باشد. منافع: جمع مطلوبیتها (حس رضایت یا ناخشنودی خاطر استفاده از محصول) و تجربیات خوشایند مشتری از کالا، خدمات، کارکنان، سوابق و شهرت شرکت. هزینهها: پولی، زمانی، انرژی، روانی، هزینه فرصت برای افزایش ارزش تحویل داده شده به مشتری. میتوان از مزایای مالی، اجتماعی افزود و وابستگی ساختاری بین شرکت و مشتری ایجاد کرد یا از هزینههای مشتری کاست. مصرفکننده با توجه به دیدگاهی که نسبت به ارزش نسبی محصولات دارد، اقدام به خرید آنها میکند. او حتی ارزش همکاری با شرکت را با سایر شرکتها مقایسه میکند و سپس سازمانی را انتخاب میکند که ارزش و اعتبار بیشتری به او ببخشد.
فهرست :
بازاریابی چیست؟
پارادایم بازاریابی رجعت
تعریف بازاریابی
هدف marketing چیست؟
مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی
نمودار محیط بازاریابی
کالبد شکافی محصول ؟
ارزش
ارزش برای مشتری
کدام مزایا را باید برشمارد و درباره آنها تبلیغ کرد
کل زنجیره ارزش: شبکه عرضه
دو نکته ارزشمند در موفقیت بازاریابی
دیدن کالا مساوی است با خریدن کالا
انواع فروشگاهها
دانلود رایگان پاورپوینت اصول بازاریابی
فرستنده :
افسانه طوقانی
حجم فایل :
544 کیلوبایت