دانلود رایگان پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات‎

 

عنوان پایان نامه :  بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات‎

 قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات ، سیستم های جدیدی وجود دارد که می تواند به شرکت کمک کند که هزینه هایش را کاهش دهد، با محیط بیرونی بهتر ارتباط برقرار کند و در نهایت سوددهی بیشتری داشته باشد. یکی از این سیستم ها مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری به معنای برقراری ارتباط و مدیریت فعالیت هایی است که برای ایجاد رابطه مؤثر و پایدار با مشتریان صورت می گیرد. فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری این است که تمام سوابق خدمات به مشتری را در نظر گرفته و کنترل کنیم. اهمیت آن است که این مدل به عنوان یک سیستم در نظر گرفته شود که به ما می گوید چطور با مشتریان خود برخورد کنیم، چطور به مشکلات آنها رسیدگی کنیم، آنها را به خرید محصولات و خدمات شرکت تشویق کنیم و با آنها درآمدزایی داشته باشیم. به عبارت دیگر crm که مخفف Customer Relationship Management می باشد، شامل تمام جنبه های ارتباط و تعامل با مشتریان و کاربران است. مهم است که بدانیم ارتباط با مشتری محدود به سازمان های تجاری نیست، بلکه مفاهیم مشابه این عنوان را می توان در سازمان های دولتی با عنوان ارتباط با اربابان رجوع (مشتری)، خدمات رسانی (بازاریابی)، برنامه تکریم اربابان رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری) و پایداری و موفقیت (سوددهی)، و همچنین در مؤسسات خدماتی با عنوان گیرنده خدمات (مشتری)، ارائه خدمات (کالا) شناخت.

کلمات کلیدی :  انواع مشتری، رضایت مشتری چیست، شناسایی انتشارات مشتری، سنجش رضایت مشتری، تعریف مشتری مداری، CRM چیست، جلب وفاداری مشتری، تکریم اربابان رجوع، مشتری مداری از منظر اسلام، اصول و مبانی مشتری مداری، سیاست های حفظ مشتری، مشتری مداری در سازمان های دولتی، مشتری مداری در شرکت های خصوصی

دانلود رایگان پایان نامه بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت مخابرات‎

فرستنده :
مصطفی سلطانی سده

حجم فایل :
1,800 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

سایت منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا