خرید آنلاین
عنوان پایان نامه: تأثیر تجربه پیشین خرید، صرفه جویی زمان و هزینه بر تمایل به خرید آنلاین
قالب بندی: PDF
قیمت: رایگان
شرح مختصر: این تحقیق به تأثیر تجربه پیشین خرید، صرفهجویی زمان و هزینه در تمایل به خرید آنلاین پرداخته است. تحقیق با استفاده از پرسشنامه انجام شده و نتایج نشان داده است که تجربه پیشین و صرفهجویی در زمان و هزینه بر تمایل به خرید آنلاین تأثیرگذار هستند.
فهرست:
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
فصل چهارم: یافتههای پژوشش
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
دانلود: لینک دانلود رایگان مستقیم
فرستنده: آرش ابوتراب
حجم فایل: 3,280 کیلوبایت