عنوان پایان نامه : داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
قالب بندی : PDF
قیمت : رایگان
شرح مختصر : همه ما با انبوهی از داده ها و اطلاعات روبرو هستیم که میخواهیم از آنها استفاده کنیم تا تصمیمات بهتری بگیریم. از ابزارهای ساده گرفته تا روشهای پیچیدهتر، دنیای داده کاوی برای ما راهحلهایی ارائه میدهد تا به دادهها نگاه دقیقتری داشته باشیم و الگوهای مفیدی را شناسایی کنیم بدون اینکه نیاز به هزینههای بالای انسانی و مالی داشته باشیم.
مدیریت ارتباط با مشتریان در واقع به استفاده از فرآیندها و تکنولوژیهای مختلف برای ارتباط با مشتریان، جلب توجه آنها، حفظ و گسترش روابط و ارائه خدمات بهتر برای آنها اطلاق میشود. با استفاده از این ابزارها، سازمانها میتوانند فرآیندهای خرید و فروش را بهبود بخشیده و ارتباط نزدیکتری با مشتریان برقرار کنند.
فهرست :
چکیده
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: داده کاوی
فصل سوم: وب کاوی
فصل چهارم: مدیریت ارتباط با مشتری
فصل پنجم: ارتباط بین داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری
نتیجه گیری
منابع و ماخذ
دانلود رایگان پایان نامه داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
فرستنده : فرهاد صفا
حجم فایل : 960 کیلوبایت