عنوان پایان نامه : بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانشآموزان دختر متوسطه شهر تهران
قالب بندی : PDF
قیمت : رایگان
شرح مختصر : مدرسه یک محیط اجتماعی است که فرهنگ و اندیشههای خاصی به کودکان منتقل میکند. کودکان از سن پنج تا هفت سالگی در جوامع صنعتی مدرسه را شروع میکنند و در آن اصول اخلاقی، عرفهای اجتماعی، مهارتهای ارتباطی و تحصیلی را یاد میگیرند. متأسفانه، مهارتهای اجتماعی معمولاً درسهایی دو به پنداری مدرسه بوده و تا زمانی که رفتار نامناسبی از طرف دانشآموزان نشان داده شود، به آن توجه نمیشود. این موضوع ممکن است به نادیده گرفتن آموزش مهارتهای اجتماعی معرفی شود.
فهرست :
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
ضرورت و اهمیت موضوع
تعریف متغیرها
تعریف عملیاتی
فصل دوم
مهارت اجتماعی
ویژگیهای مهارت اجتماعی
اجزاء و فرآیندهای مهارت
راهکارهای بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان
روشهای تقویت مهارتهای اجتماعی
مدیریت مهارتهای اجتماعی برای تغییر رفتار
مهارتهای دهگانه
تعریف عزت نفس
عزت نفس
ویژگیهای شخصی با عزت نفس بالا
ویژگیهای شخصی با عزت نفس پایین
عوامل تأثیرگذار بر عزت نفس
نظریات درباره عزت نفس
مؤلفههای اساسی عزت نفس
پیشینه پژوهشی
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونهگیری
ابزار سنجش
روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم
جداول توصیفی
جدول استنباطی
فصل پنجم
یافتههای پژوهشی
بحث و نتیجهگیری
پیشنهادات
منابع
ضمائم
دانلود رایگان پایان نامه روانشناسی بررسي میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان
فرستنده :
پژمان شکیبا
حجم فایل :
2,060 کیلوبایت