دانلود رایگان پروژه اصول بازاریابی لاک غلط گیر

عنوان پروژه: اصول بازاریابی لاک غلط گیر

قالب بندی: PDF

قیمت: رایگان

شرح مختصر: اولین لاک غلط گیر در سال 1951 توسط خانم بت گراهام ابداع شد. او یک ماشین‌نویس بود و با استفاده از یک مخلوط کن آشپزخانه و رنگ، لعابی برای غلط گیری به نام Mistake Out تولید کرد. این لاک شامل یک محفظه برای لاک سفید و یک قلم مو یا اسفنج مثلثی برای غلط گیری از کاغذ بود. او با گسترش تولید خود از آشپزخانه به سایر دسته‌ها تولید را افزایش داد و شرکت خود را تأسیس کرد. پس از موفقیت، محصولش با نام Liquid Paper به بازار عرضه شد و در نهایت به شرکت ژیلت به قیمت 47.5 میلیون دلار فروخته شد. Liquid Paper هنوز ادامه فعالیت دارد و به یادآوری برند Papermate می‌کند.

فهرست:

  • تاریخچه پیدایش و گسترش لاک غلط گیر
  • انواع محصول
  • اطلاعات و منابع
  • ساز وکار خاص بازار
  • نتایج و بررسی اطلاعات
  • رفتار مشتری
  • ویژگی ها
  • بررسی بازارهای تجاری
  • بررسی رقبا
  • نگاه فروشندگان
  • مقایسه برندها
  • سی.کی.اس
  • یونی
  • پریت
  • استدلر
  • جمع بندی
  • رتبه بندی رقبا
  • بررسی فرصت‌ها و تهدیدها
  • فرصت‌ها
  • تهدیدها
  • بیانیه مأموریت
  • بررسی تفصیلی مشتریان
  • عوامل مؤثر در مصرفکنندگان
  • و…

دانلود رایگان پروژه اصول بازاریابی لاک غلط گیر

فرستنده: محمد مهدی دبیران

حجم فایل: 2,673 کیلوبایت

لینک دانلود رایگان مستقیم

سایت منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا