عنوان پروژه: اصول بازاریابی لاک غلط گیر
قالب بندی: PDF
قیمت: رایگان
شرح مختصر: اولین لاک غلط گیر در سال 1951 توسط خانم بت گراهام ابداع شد. او یک ماشیننویس بود و با استفاده از یک مخلوط کن آشپزخانه و رنگ، لعابی برای غلط گیری به نام Mistake Out تولید کرد. این لاک شامل یک محفظه برای لاک سفید و یک قلم مو یا اسفنج مثلثی برای غلط گیری از کاغذ بود. او با گسترش تولید خود از آشپزخانه به سایر دستهها تولید را افزایش داد و شرکت خود را تأسیس کرد. پس از موفقیت، محصولش با نام Liquid Paper به بازار عرضه شد و در نهایت به شرکت ژیلت به قیمت 47.5 میلیون دلار فروخته شد. Liquid Paper هنوز ادامه فعالیت دارد و به یادآوری برند Papermate میکند.
فهرست:
- تاریخچه پیدایش و گسترش لاک غلط گیر
- انواع محصول
- اطلاعات و منابع
- ساز وکار خاص بازار
- نتایج و بررسی اطلاعات
- رفتار مشتری
- ویژگی ها
- بررسی بازارهای تجاری
- بررسی رقبا
- نگاه فروشندگان
- مقایسه برندها
- سی.کی.اس
- یونی
- پریت
- استدلر
- جمع بندی
- رتبه بندی رقبا
- بررسی فرصتها و تهدیدها
- فرصتها
- تهدیدها
- بیانیه مأموریت
- بررسی تفصیلی مشتریان
- عوامل مؤثر در مصرفکنندگان
- و…
دانلود رایگان پروژه اصول بازاریابی لاک غلط گیر
فرستنده: محمد مهدی دبیران
حجم فایل: 2,673 کیلوبایت
لینک دانلود رایگان مستقیم