عنوان مقاله : تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها
قالب بندی : PDF
قیمت : رایگان
شرح مختصر : این تحقیق دو هدف را دارد: 1- مشخص کردن اهمیت اهداف وب در تجارت الکترونیک برای کاربرانی که آنلاین خرید میکنند. 2- شناسایی انتظارات کاربران در مورد طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی که آنها انتظار دارند که اهداف وب تماماً در آنها پیاده سازی شود. تعداد 99 شرکت کننده از دانشجویان زیر لیسانس دانشگاه میزوری – رولا و 103 شرکت کننده که اعضای یک سایت تجارت الکترونیکی بودند، به طور اختیاری شرکت کردند. ابتدا شرکتکنندگان میزان اهمیت 10 هدف وب در تجارت الکترونیک را به ترتیب رده بندی میکنند. سپس آنها یکی از 9 محل 4 گوشه را در یک صفحه وب انتخاب میکنند، جایی که انتظار دارند که یک هدف وب خاص در یک سایت تجارت الکترونیکی کاملاً پیاده سازی شود. نتایج نشان میدهد که اهداف مهمترین برای خریداران آن اهدافی هستند که به آنها اجازه میدهند به سرعت در چندین مرحله خرید کنند در حالیکه اهدافی که استفاده و ارائه کمک را تشویق میکنند، به رتبه پایینتری در رده بندی قرار میگیرند. برای مکانهای موردنظر شما باید مکانکاربری برای مکانهای هدف وب با تجارت الکترونیکی هماهنگ باشد. و این انتظارات با مطالعه قبلی مطابقت دارند. بنابراین مشخص کردن اهداف در طراحی یک سایت تجارت الکترونیکی باید با انتظارات کاربران نسبتاً ساده و وظیفهای هماهنگ باشد
فهرست:
تعریف
تاریخچه
تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات
سطوح تجارت الکترونیک
تأثیرگذاری تجارت الکترونیک بر سطوح مختلف تجارت
ویژگیهای تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی
جایگاه تجارت الکترونیک در جهان
جایگاه تجارت الکترونیک در ایران
دلایل عقبماندگی تجارت الکترونیک ایران
مدلهای مختلف تجارت الکترونیک
انواع سایتهای تجاری و خدمات الکترونیکی
روشهای انتقال و پرداخت پول در تجارت الکترونیک
معرفی انواع کارتهای خرید و اعتباری
راهکارهای تجارت الکترونیک
اینترنت و قوانین
بازاریابی الکترونیک
دانلود رایگان مقاله تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها
فرستنده : عباس جوزیان
حجم فایل : 1,760 کیلوبایت